حملۀ ددمنشانه در مکتب دخترانۀ سیدالشهداء دشت برچی کابل را تقبیح می‌کنیم!

Home Page Gallery تازه ها تصاویر سلایدر
دانلود فایل Word
دانلود فایل pdf

به اساس آخرین آمار تا صبح امروز ( یکشنبه مورخ ۱۹ ثور ۱۴۰۰ خورشیدی)، تعداد قربانیان حادثه المناک دیروز در مکتب سیدالشهدا در شهرک اتفاق واقع حوزۀ سیزدهم امنیتی شهر کابل به ۶۵ نفر و تعداد زخمی های حادثه ۱۲۲ نفر گزارش شده است.

طبق گفته شاهدان عینی،  دیروز عصر سه انفجار پی در پی در نزدیک این مکتب زمانی به وقوع پیوست که دختران دانش‌آموز در حال ترک مکتب بوده اند، هیچ گروهی تا الحال مسئولیت این رویداد خونین که مصداق جنایت جنگی را دارد بر عهده نگرفته و گروه طالبان نیز دست داشتن درین رویداد را رد کرده اند.

این دهشت افکنی به سلسله جنگ‌های ارتجاعی ـ استخباراتی است که با مداخلات پنهان و آشکار اشغال‌گران امپریالیست و کشورهای منطقه توسط اجیران شان به پیش برده می‌شود. این دهشت افکنی بیش‌ترین قربانی را از میان توده‌های ستم‌دیده افغانستان می‌گیرد. تمامی این دهشت افکنی محصول تجاوز و اشغال‌گری امپریالیست‌هاست که بر مردم ستم‌کش افغانستان تحمیل گردیده است.

در افغانستان مستعمره نیمه فئودال، رژیم دست‌نشانده توسط امپریالیست‌های اشغال‌گر به سرکردگی امپریالیزم لجام گسیختۀ امریکا روی کار آمده است که در خدمت منافع اربابان امپریالیستی اش قرار دارد. این رژیم در طی ۲۰ سال گذشته از هیچ‌گونه جنایتی علیه خلق ستم‌دیدۀ افغانستان اباء نورزیده بل‌که هر روز بدتر از روز دیگر عمل نموده است. و با تکیه بر ابرقدرت امپریالیزم جنایت گستر به پیش می‌رود. محصول این دورۀ تجاوز و اشغال امپریالیستی بر افغانستان مستعمره نیمه فئودال چیزی جزء درد و رنج، وحشت و اختناق، غارت و چپاول دارائی های ملی ، اعتیاد به مواد مخدر، قاچاق انسان، کشتار خلق ستم‌دیده و هزاران مصیبت دردانگیز دیگر نبوده و نیست.

با اعلام خروج نیروهای اشغال‌گر یانکی از افغانستان، جنگ‌های ارتجاعی ـ استخباراتی بر اکثریت ولایت کشور  از جانب رژیم دست‌نشانده و طالبان افزایش یافته است، جنگ اشغال‌گرانه داعش و بقیه گروه‌های دهشت افکن نیز مزید بر آن‌ها گردیده است. تلفات و بار سنگین این جنگ نیز بر دوش توده‌های رنج‌کشیده افغانستان حمل می‌گردد و بیش‌ترین قربانی را این جنگ‌ها از میان توده‌ها می‌گیرد.

حمله بر مکتب دخترانۀ دشت برچی کابل، یکی از جنایات جنگی علیه توده های بی دفاع و مظلوم این سرزمین است که پیامدش  به جزء تباهی و دربدری توده‌های مظلوم و بی دفاع سرزمین ما را چیز دیگری به هم‌راه نخواهد داشت.

حملۀ بیرحمانه دیروز که باعث قتل و کشتار فرزندان این خطه گردیده، کار هرکس که باشد، به شدت قابل تقبیح است و ما این عمل نابخشودنی را به عنوان جنایات جنگی تقبیح می کنیم.

هموطنان گرامی !

ما را در غم و اندوه خود شریک دانسته، جنازه‌های خود را دفن کنید و برای مقاومت همه جانبه ملی مردمی و انقلابی علیه اشغال‌گران امپریالیست و رژیم دست نشانده و اشغال‌گران مرتجع داعشی و تمامی نیروهای ارتجاعی دهشت افکن و خود فروخته به پا خیزید!  زیرایگانه راه بیرون رفت از این همه بدبختی و مصیبت فقط و فقط مقاومت همه جانبه ملی مردمی و انقلابی است و بس!
این مقاومت، مستلزم هم‌بستگی و یک‌پارچگی مردم مبارز و غیور این سرزمین است، که تحت رهبری پیش‌آهنگ طبقه کارگر تا بیرون راندن قهری نیروهای اشغال‌گر از افغانستان و سرنگونی رژیم دست نشانده و اعمار جامعه دموکراتیک نوین به پیش رود. فقط از این طریق است که می‌توان بقایای ظلم و ستم از ریشه محو و نابود کرد.

زنده باد استقلال –  زنده باد آزادی

مرگ بر اشغال‌گران امپریالیست و خاینین ملی دست‌نشانده شان

به پیش در راه برپائی و پیش‌برد همه جانبۀ مقاومت ملی مردمی و انقلابی

 

کمیتۀ مبارزه برای ایجاد هم‌آهنگی و اتحاد میان منسوبین جریان دموکراتیک نوین افغانستان

جنبش انقلابی جوانان افغانستان

دسته هشت مارچ زنان افغانستان

هسته کارگری مبارز افغانستان

۱۹ ثور ۱۴۰۰ خورشیدی (۹ می ۲۰۲۱ میلادی)

www.afghanistanrmy.org

strugglecommittee4@gmail.com; paikarejawanan@gmail.com; nabardezan@gmail.com; hastakargari@yahoo.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *