MahsaAmini

پیام حمایت به خیزش های اخیر مردم ایران

Home Page Gallery تازه ها تصاویر سلایدر

دریافت فایل PDFدریافت فایل Word


کی میرود زخاطر، خون روان مردم !

پیام حمایت به خیزش های اخیر مردم ایران

مهسا (ژینا) امینی ۲۲ ساله و اهل شهرستان سقز روز سه شنبه ۲۲ سنبله در شهر تهران توسط نیروهای گشت ارشاد اسلامی این بنیادگرایان متحجر، به جرم بی حجابی دستگیر و دو ساعت بعد، بدن نیمه جان او در حالی که از گوش وی خون جاری بود، به بخش مراقبت های ویژه شفاخانۀ کسرِی منتقل و به گفتۀ داکتران مربوطه، در حالت کما بر اثر سکته مغزی جان داد.

جان دادن مهسا امینی، نقطه عطفی برای خیزش‌های مردم ایران رقم زد. خیزش هایی که با حمایت بی سابقه همراه بود. خیزش های که علیه نظام بربریت زن ستیز به راه افتاد. نظام متحجر و تاریک اندیشی که 44 سال است بر اریکه قدرت به حمایت مستقیم باداران امپریالیزم امریکا ، فرانسه، انگلستان و آلمان، تکیه زده و در طی این مدت با فرمان متحجرانۀ خمینی حجاب اجباری زنان را در سراسر ایران تحمیل نمود. نظامی که باعث کشتار وحشیانه تابستان 1367 در ایران گردید. نظامی که بارها باعث سرکوب جنبش های دانشجویی ایران شده است. نظامی که برای جلوگیری از حاکمیت نیروهای انقلابی ایران دست به هر جنایت و ددمنشی زده و بهترین فرزندان ایران زمین را به قربانگاه تاریخ فرستاده است. نظامی جان سخت، ددمنش، متحجر و بنیادگرا، نظامی متعصب که تاریخچه آن روز به روز به طرف زوال و نابودی سوق می یابد.

تا جائی که تجربه نشان داده است، سیاست رژیم ددمنش ایران که در راس آن خامنه ای و سپاه کشتارش با جنایت و خون ریزی، فریب و نیرنگ حاکمیت می کنند را نمیتوان با خیزش های خودجوش توده ای و دفاع مشروع ساقط نمود، اما این خیزش ها هرچه باشد، جرقه ای است که میتواند خرمن هستی رژیم تئوکراتیک جمهوری اسلامی را به آتش کشد. وظیفه تک تک انقلابیون است که از چنین خیزش های مردمی به دفاع برخاسته و آنرا سمت و سوی انقلابی بدهند. خواسته های صنفی چنین تظاهرات ها و حرکت های خودجوش توده ای باید تکامل نماید و به سمت براندازی برج و باروی رژیم تئوکراتیک جمهوری اسلامی حرکت داده شود.

برای استقرار یک رژیم کاملا دموکراتیک که بر منافع علیای خلق ایران بناء شود، یگانه راه نجات، بسیج عمومی توده ها بر محور خطوط انقلاب دموکراتیک نوین و کسب قدرت سیاسی از طریق قهر انقلابی و به زیر کشیدن رژیم ددمنش و خونخوار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و بس!

« کمیته اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی افغانستان » ، ضمن ابراز همدردی با مردم ایران، از حرکت های اخیر آنان دفاع و حمایت خویش را اعلام میدارد. نظام تئوکراتیک که با جبر و اکراه بر مردم تحمیل گردد، قابل پذیرش نیست و به امید آنکه خیزش های مردم ایران نقطه عطفی باشد برای یک حرکت انقلابی مبنی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی در ایران.

ما امیدواریم که بتوانیم دوشادوش هم به مصاف کارزار همسوئی و هماهنگی مبارزاتی انقلابیون ایران – افغانستان رفته و برای سرنگونی رژیم های مستبد تئوکراتیک بنیادگرای اسلامی چه از نوع امارت اسلامی افغانستان و چه از نوع جمهوری اسلامی ایران گام های ارزنده برداریم تا باشد مردم با قهر انقلابی خویش حقوق از دست رفته شان را باز یابند و ماشین استبداد تئوکراتیک اعمال شده را درهم شکسته، فردای درخشان برای خلق ستمدیده هر دو کشور به ارمغان آوریم.

زنده باد مبارزات قهرمانانه زنان ایران

زنده باد مبارزات توده ها برای آزادی و دموکراسی

به پیش در راه برقراری جمهوری دموکراتیک نوین انقلابی خلق در ایران و افغانستان

کمیته اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی افغانستان

31 سنبله 1401 خورشیدی

22 سپتامبر 2022 میلادی

www.afghanistanrmy.org

strugglecommittee4@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *